NARUTO | BÖLÜM 3 - ELEŞTİREL PARODİ

67 000 görünümler 868 B

YORUMLAR

  1. AKİF Çetin
    AKİF Çetin
    10 saatler önce

    Abiiiiiiiiii NARUTO *5.* BÖLÜM

  2. zamanı var
    zamanı var
    10 saatler önce

    .

  3. sumbullu ahmet
    sumbullu ahmet
    2 gün önce

    OODAMA RASENGAN

    1. Hûrin
      Hûrin
      2 gün önce

      a9

  4. Enkidu Gilgamesh
    Enkidu Gilgamesh
    3 gün önce

    hele yarraima bak hele jiraiya ile ufurukcuyu bir tutuyor sikerler kamil

  5. Muhammed Gürgün
    Muhammed Gürgün
    4 gün önce

    5:42

  6. THE STONGESH
    THE STONGESH
    5 gün önce

    Lee nin hocası: ah benim öğrencim o hepinizi içinden geçecek Kakashi : he? 0:47

  7. Malsını Oğklum
    Malsını Oğklum
    5 gün önce

    Bh5d

  8. Muhammed Gürgün
    Muhammed Gürgün
    6 gün önce

    1:06

  9. lxer3n
    lxer3n
    7 gün önce

    su içiyodum bi püskürdü :D

  10. Gokhan Canturk
    Gokhan Canturk
    11 gün önce

    2d 27 sn sjjsjsjsjsjsjsjs

  11. Murat Eren Bülbül
    Murat Eren Bülbül
    11 gün önce

    6:36

  12. ben aslinda yohum
    ben aslinda yohum
    11 gün önce

    6:33 çok iyi edelim tabi

  13. Abdulkadir Karcı
    Abdulkadir Karcı
    12 gün önce

    Keşke narutonun hocaya pandik attığı yeri de göstereydin yav

  14. Bahadır Şeker
    Bahadır Şeker
    13 gün önce

    Abi 5. Bölüm ne zaman gelceeeek

  15. Zafer Turan
    Zafer Turan
    14 gün önce

    Mal + mal = süpermal

  16. MUSTAFA YILDIRIM
    MUSTAFA YILDIRIM
    15 gün önce

    mal + mal -- mal

  17. Eren Sipahi
    Eren Sipahi
    15 gün önce

    6:34 de gülmekten yarıldım ya😆😆😆

  18. :d
    :d
    19 gün önce

    Olum bokmu var gidip 200 bolum izliyesiniz izleyin iste burdan bende burdan izliyip bitiriyom .d

    1. Ciel Phantomhive'ın İntikam Takıntısı
      Ciel Phantomhive'ın İntikam Takıntısı
      12 gün önce

      Fox abi muhtemelen filler bölümleri izlemiyor çünkü 26, 97, 101'den 106'ya ve 136'dan 220'ye kadar filler yani izlemesi zorunlu olmayan, seride önemli bir yeri olmayan bölümler

  19. arda Çınar #saveralph
    arda Çınar #saveralph
    21 gün önce

    Abi mha atsana!?

  20. Keles Maymun
    Keles Maymun
    21 gün önce

    Aslında naruto tarkanı osurarak yenmiyor pata küte tekme ata ata dövüyor

  21. YouTube Mytube yt
    YouTube Mytube yt
    23 gün önce

    Aga 🤣 spoiler alarmı istemeyen okumasın (yeni başlayanlar için spoiler niteliğinde) Narutoyla hanife evneliyor iki çocukları oluyor naruto muhtar oluyor narutonun oğşu var boruto diye o da naruto gibi götü yer görmeyen birisi onun da ayrı olarak animesi var : D

  22. Alper Çiftçi
    Alper Çiftçi
    24 gün önce

    Hayate'nin öksürme detayı 🚬🚬🚬🚬

  23. İsra Bilirkisi
    İsra Bilirkisi
    25 gün önce

    Attack on the titan nolur yorumlayımmn

  24. çağan yuksel
    çağan yuksel
    25 gün önce

    temalı yapımda

  25. Samet Yılmaz
    Samet Yılmaz
    26 gün önce

    4:56 efsane ya😂

  26. Dedektif Noah
    Dedektif Noah
    27 gün önce

    🇦🇿❤️🇹🇷

  27. Ceryar Erdem
    Ceryar Erdem
    28 gün önce

    Spoi vereyim kurbağayı ero-sennin çağırmıştı

  28. ismail Saci
    ismail Saci
    29 gün önce

    Adam çok komik kral böyle devam et

  29. Hazar Üzümcü
    Hazar Üzümcü
    Aylar önce

    2:23 kız kavgası ayıranı ben döverim 😂 KRALSIN BE

  30. KsX:ARX
    KsX:ARX
    Aylar önce

    Mal+Mal=Ullllllltraaaaa Mal

  31. Vladimir Putin
    Vladimir Putin
    Aylar önce

    ben naruto izlemedim hiç, izlemeye başlıycamda bu kurbağayı çağırdı hangi sezon ve bölüm?

  32. rozie pozie
    rozie pozie
    Aylar önce

    FİLM DEN SOĞDUM AMIK

  33. Saffet Kirdas
    Saffet Kirdas
    Aylar önce

    Devami gelsin

  34. Gardiyan Kurt Necati
    Gardiyan Kurt Necati
    Aylar önce

    4:36 başka dil bildiğimi arkadaşlarıma göstermeye çalışırken ben

  35. KG 2.0
    KG 2.0
    Aylar önce

    *yemedim yedirdim içmedim içirdim s*kmedim s*ktirdim* sjsjs

  36. nero
    nero
    Aylar önce

    3.36 osuruk jutsusunu shippuden 98 deki bölumde daha gelişmişini görüyoruz

  37. kedi10
    kedi10
    Aylar önce

    Biz: kakashi malmı? Kakashi: heğ?

  38. TURUNCU OYUN TR
    TURUNCU OYUN TR
    Aylar önce

    BEN ÜYE

  39. Yasir Harun
    Yasir Harun
    Aylar önce

    bir bolum cikmasi kac ay aliyo lann, oyleyse 2033 sonunda biter bu hatta bitmez yine devam eder aradan 3 ay falan sonra zar zor biter

  40. Sercan Bozkurt
    Sercan Bozkurt
    Aylar önce

    Denklemin cevabı bu

  41. İpek Açıkbaş
    İpek Açıkbaş
    Aylar önce

    Abi boku no academia/My hero academiaya eleştiriler parodi yap lütfennnnnnn

    1. Herşey Burada :)
      Herşey Burada :)
      Aylar önce

      aynen

  42. Kara Kurt
    Kara Kurt
    Aylar önce

    Ağbi merak etme mal olan herkez adam akılı olacak sakura ıno naruto vb o salak karakterler aklı başına gelcek amaa 2. Sezon

  43. ONUROYUNDA
    ONUROYUNDA
    Aylar önce

    Shippuden yap

  44. Rarabi
    Rarabi
    Aylar önce

    jiraiya sensei candır

  45. GamePlus
    GamePlus
    Aylar önce

    1:26 nebiçim bir an ya ağzım vücudundan ayrıldı amına koyim

  46. Hilal
    Hilal
    Aylar önce

    3:12 Akamaru’yuda konuşturmuş yaaa bsmsbsmnsnd

  47. ElifgachaYT TR
    ElifgachaYT TR
    Aylar önce

    My hero academia eleştirilsel parodi yapsanağ

  48. Aydın Aydemir
    Aydın Aydemir
    Aylar önce

    Çok komik,çok güzel

  49. Selahattin Yiğit Güçin
    Selahattin Yiğit Güçin
    Aylar önce

    mal+mal=2x mal xd

  50. mkibrahim
    mkibrahim
    Aylar önce

    7:48 😂😂😂

  51. fernwehless
    fernwehless
    Aylar önce

    4. bölüm, 4. bölüm diyip durdunuz alın işte geldi 4. bölüm. Üye olan kişilere özel şeyler yapmak istemesi çok normal sonuçta üye olarak destek oluyorlar 4-5 gün bekleseniz ölür müsünüz?

    1. Son Kullanıcı
      Son Kullanıcı
      Aylar önce

      Aynen ya, 3 yaşındakiler gibi ağlayıp zırlamışlar.

  52. Quidity Edits
    Quidity Edits
    Aylar önce

    abi bak herkes izlesin bu seriyi shippuudene doğru gidiyosun çünkü sen

  53. lover _-_
    lover _-_
    Aylar önce

    0:50 Kakashi:hE?

  54. İsmail
    İsmail
    Aylar önce

    Ya şu bölümlerin normalin izlemeseydim keşke haykırdım JDVDİDVİDDİDGEJEGİDGDİDGDİGDDİFHİDHDİDHDUDGDİFHF

  55. Son Goku
    Son Goku
    Aylar önce

    Bakın malmısınız o adamlar para veriyor demi bi ayrıcalıkları olmalı gelmişsiniz buraya abi neden yaptın neden ettin diyosunuz bir oyun düşunün demo sürümü herkese beleştir. Millet para vererek gerçeni alır demi sonuçta beğenmiş para vermiş siz ne diyosunuz demo sürümü paralı sürümle aynı olsun o zaman o herif niye para verior salakmı o. gelipte salak salak yorumlar yapmayın adam zaten açıyor tek fark katıl olanlar daha erken erişiyor o kadar bi zahmette erişsinler zaten çok istiyosan sende verirsin parayı izlersin.

  56. Opia Witch _
    Opia Witch _
    Aylar önce

    Abi attack on titan gelir mi?

  57. つ^。^つ
    つ^。^つ
    Aylar önce

    Yine bize mat dersi veren hocamız mal + MAL = 0 olduğunu bizlere öğretti biz be yapıyoruz malları yok etmek için onları dövüştürüyoruz :')

  58. Hamit Yılmaz
    Hamit Yılmaz
    Aylar önce

    5:45 keşiş kamasutra kitabını yazıyor.

  59. just -TAKUMA-
    just -TAKUMA-
    Aylar önce

    Berkecen aleyna dilara legolas hanife allahım bunlar ne çıldırcam KAJAHGAFSFAGA

  60. KAGUYA ANANSUKİ
    KAGUYA ANANSUKİ
    Aylar önce

    Dediği gibi 1 ay bekledik

  61. ツLenxy
    ツLenxy
    Aylar önce

    6:04 Jiraiya ismi ab Kurbağa canlandırmaya bişey bişey öğretti Ölüşü acayip sad dı hacı

  62. Mr. Shank
    Mr. Shank
    Aylar önce

    1:20

  63. Soyoh0Roso
    Soyoh0Roso
    Aylar önce

    3:13 meraba birader koptum burda qewwqeweqwqe

  64. şükrü akdoğan
    şükrü akdoğan
    Aylar önce

    Lee'ye haksızlık yapıyorsun. Bence Lee - Gara dövüşü elemelerin en iyi dövüşüydü.

    1. sasukeuchiha_xx
      sasukeuchiha_xx
      11 gün önce

      @Ahmet Emin Çifci ama o elemelerde değildi

    2. Ahmet Emin Çifci
      Ahmet Emin Çifci
      Aylar önce

      evet shikamaru vs Temari de iyiydi

  65. Yilmaz Gumus
    Yilmaz Gumus
    Aylar önce

    Mal + mal =malamat

  66. •♪ GAĆHA AİSURU♪•
    •♪ GAĆHA AİSURU♪•
    Aylar önce

    Bişi sorcam nie kız karakterli bu kadar linçleniyo?

  67. Ceyda Uysal
    Ceyda Uysal
    Aylar önce

    Haftalardır 4 ü bekliyorum sonuca bak 😒

  68. Liwrz
    Liwrz
    Aylar önce

    Evet ya

  69. Bluefps
    Bluefps
    Aylar önce

    Reis sana zahmet KRAL ARTHUR; Kılıç Efsanesi filmin eleştirisini yapar mısın? Arkadaşlar beğenin yorumu görsün reis..

  70. Mustafa Kıratlı
    Mustafa Kıratlı
    Aylar önce

    Hocam 2 bilinmezli pardon, 2 malı problem olmaz hatavar hoca efendi:)

  71. KemPreAN
    KemPreAN
    Aylar önce

    Bleach in elestirel parodisi de guzel olur bence

  72. oyunların içinden
    oyunların içinden
    Aylar önce

    Nerde devamı

  73. Arda Kök
    Arda Kök
    Aylar önce

    Abi 4. Bölümü hala üyelere özel olarak bırakman nasıl bi vicdansızlık bi süre tut sonra çıkar üyelere özelden 3 bölümü izleyen tonla insana ayıp boşuna mı izledik bekledik o kadar devamı gelecek yazıyosun sonuna ama ona rağmen izlememize izin vermiyosun kaç yıldır takip ediyorum yaptığın harbi ayıp.

    1. Arda Kök
      Arda Kök
      Aylar önce

      Yorumu attığım gün attı videoyu sonunda izleyebildim.

    2. Melisa Karaman
      Melisa Karaman
      Aylar önce

      Çıktı bir bak

  74. ღ❣️-mr-£lmα-❣️ღ
    ღ❣️-mr-£lmα-❣️ღ
    Aylar önce

    Abi "My Hero Academia" yı eleştirir misin +1 yapalım abimiz görsün

  75. Ahsen Arlert
    Ahsen Arlert
    Aylar önce

    keşke daha fazla anime eleştirel parodisi gelse

  76. Duray Isler
    Duray Isler
    Aylar önce

    3:27 aBi YaNlIz BüYü DeĞiL jUtSu

  77. Aykut Darıcı
    Aykut Darıcı
    Aylar önce

    4 bölümü öyelere özel yaptın gotüne kalem sokasım var

  78. nihad nihadov
    nihad nihadov
    Aylar önce

    abi uyelereizleye biliri kaldir abiii

  79. Ateş topu
    Ateş topu
    Aylar önce

    Neji hinatanın kuzeni kardeşi değil

  80. Serwani Hangu li
    Serwani Hangu li
    Aylar önce

    Dostum serinin 4 uncusunu neden izliyemiyoruzzz0 ask olsun kendimi nikah masasında terkedilmiş gibi hissettim :))

  81. sıradan biri amk
    sıradan biri amk
    Aylar önce

    bende katıl butonu yok

    1. Eolos
      Eolos
      Aylar önce

      Ben de var Aga

    2. Aykut Darıcı
      Aykut Darıcı
      Aylar önce

      Bendede knk

  82. Şükran Çelik
    Şükran Çelik
    Aylar önce

    4 ü paylaş artık aq

  83. Miraç AKTOPRAK
    Miraç AKTOPRAK
    Aylar önce

    Katıl Buyonunu iptal etmiş herhalde

  84. bronzdan merhaba
    bronzdan merhaba
    Aylar önce

    3.bölüm 63 bin beyeni 4.bölüm ise 300 beyeninin altında bruh beyenin üstte kalsın

    1. Miraç AKTOPRAK
      Miraç AKTOPRAK
      Aylar önce

      Knk katil butanunu iptal etmiş herhalde

  85. ÖMER FARUK BAKIRCI
    ÖMER FARUK BAKIRCI
    Aylar önce

    4. böüm üyelere özel tamam anladık da katıl butonu nerde aq

  86. MVP ZEUS
    MVP ZEUS
    Aylar önce

    Son bir hafta kaldı sanırım 4. bölümün açık olmasına

  87. mesut Tuna
    mesut Tuna
    Aylar önce

    Beyblade pokemon bunlarida gömün El pompino falan yapın ne diyim yani abowww tenet gibi bi tersten bi duzden Gömün yeterki gömün mk =D

  88. Engin KaYa
    Engin KaYa
    Aylar önce

    Sasukke nerde :)

  89. Itachi
    Itachi
    Aylar önce

    4. Bölüm katıla özelmiş çok üzüldüm :(

    1. Itachi
      Itachi
      Aylar önce

      @Sangwoo açtıııı

    2. Sangwoo
      Sangwoo
      Aylar önce

      Normalde sonradan açması gerekiyordu ama 1 ay olucak yakında

  90. good fight
    good fight
    Aylar önce

    hayatımın spoilerini yedim .d

  91. Karaktersiz Adam
    Karaktersiz Adam
    Aylar önce

    Eleştirel parodi beklediğim filmler ve çizgi filmler= 1-matilda( abi youtubede full var) 2-ben 10 classic 3-beyblade burst 4-(adam her filmi eleştirmiş bulamadım)

    1. Shadow
      Shadow
      Aylar önce

      Beyblade burst Bencede gelmeli

  92. hammi bom
    hammi bom
    Aylar önce

    Bu hangi bölüm

    1. hammi bom
      hammi bom
      Aylar önce

      @Dost Kayaoğlunun Fedaisinin Düşmanının Fedaisi tamam teşekkürler

    2. Dost Kayaoğlunun Fedaisinin Düşmanının Fedaisi
      Dost Kayaoğlunun Fedaisinin Düşmanının Fedaisi
      Aylar önce

      @hammi bom 38-57

    3. hammi bom
      hammi bom
      Aylar önce

      Yada hangi bölümden hangi bölüme

  93. Yağız Duran
    Yağız Duran
    Aylar önce

    4. Bölümü al üyelerine sok

  94. Serhat Tosun
    Serhat Tosun
    Aylar önce

    reis her halde lgs ve yks den sorna moral olsun diye saklıyor :D

  95. murat çelik
    murat çelik
    Aylar önce

    4. bölüm 2 haftadır kapalı sebep?

  96. Osman Erbekir
    Osman Erbekir
    Aylar önce

    Abi Naruto nun 4cü bölümünü herkese açık yap

  97. Lalisa Manoban
    Lalisa Manoban
    Aylar önce

    Naruto 4 hadi usta ya nolur

  98. CEMAL Omak
    CEMAL Omak
    Aylar önce

    abi sen narutoyunun 3. beklemek yerine narutoya başladım 96. bölümdeyim XD sırf komik oluo die izliom

    1. Talha Ercan
      Talha Ercan
      Aylar önce

      Narutoda filler bölüm çok yalnız, filler bölümleri izleme, sıkıntıdan ölürsün yoksa

  99. Panda GeneRalShot
    Panda GeneRalShot
    Aylar önce

    Naruto izleme hevesimi geri kazanmak için izliyorum

  100. Gulnaz Caydan
    Gulnaz Caydan
    Aylar önce

    Arkadaşlar 4 bölüm üyelerden cıkmamasının sebebi büyük ihtimale Taha abinin işleri olduğu içindir şuan atarsa sonra kanal boş kalır sonra atacaktır biraz sabır ölmesiniz bekleyin